Online casino
onlinecasinorank.se
  • Casino per valuta
  • Nyheter
  • Casino per land
  • Bonusar
  • Casinospel
  • Insättningsalternativ
CasinoCasino

CasinoCasino Online casino recension 2020

Cash back bonus
$ 200Hämta bonus!
8Betyg

Faq

Vi har samlat svar på de vanligaste frågorna om CasinoCasino i vår FAQ.

📌 Hur registreringsprocessen på CasinoCasino arbete?

  • Om du aldrig har spelat på CasinoCasino innan du behöver göra ett konto. Registreringsprocessen är mycket enkelt. Du måste välja silvret ’Registrera’ knappen längst upp på sidan på webbplatsen. Fyll i de obligatoriska fälten och vänta på en e-postbekräftelse. När du får e-post bara att följa länken och samtycker till Villkoren från kasinot och sekretesspolicy.

  • 📌 Vad göra om jag kan inte registrera för kasinot?

  • Varje gång du upplever svårigheter eller någon form av frågor kan du kontakta supporten. Du kan kontakta dem via chatt eller e-post. Du kan också hitta dem på +356 2034 1581 men kom ihåg samtalet kan vara internationell så det kan inkludera vissa avgifter.

  • 📌 Vad verifieringsprocessen på CasinoCasino innehålla?

  • Varje nytt konto som skapas är verifierad i början. För att verifiera kontot spelaren behöver för att bekräfta sin identitet. Varje spelare måste kontrollera sitt konto när summan av sina vinster når $ 2000 eller mer. Du kommer att behöva skicka kopior av dokument via e-post eller chatt. Kasinot förbehåller sig rätten att begära identitetskontroll vid något tillfälle.

  • 📌 Vem kan inte öppna ett konto hos CasinoCasino?

  • Vissa människor är inte tillåtet att öppna ett konto hos CasinoCasino på grund av juridiska skäl. Här är en lista över begränsade länder: Mexiko, Burma, Laos, Lettland, Kuwait, Indonesien, Iran, Israel, Italien, Irak, Hongkong, Ungern, Guyana, Frankrike, Ecuador, Estland, Kambodja, Tjeckien, Afghanistan, Albanien, Algeriet, Angola, Zimbabwe, Jemen, Uganda, USA, Taiwan, Turkiet, Singapore, Sydkorea, Spanien, Sudan, Syrien, Rumänien, Ryssland, Pakistan, Panama, Papua Nya Guinea, Filippinerna, Portugal, Namibia, Nicaragua och Nordkorea. Om du bor i något av dessa länder så är vi rädd att du inte får njuta av spel på detta casino.

  • 📌 Vem kan spela på CasinoCasino?

  • Alla som är minst 18 tillåts att öppna ett konto hos CasinoCasino. Om du är yngre eller om du bor i ett av de länder som är begränsade då du inte tillåtet att spela på CasinoCasino.

  • 📌 Kan jag spela för riktiga pengar på CasinoCasino?

  • Ja du kan spela många spel på CasinoCasino med riktiga pengar. Du måste öppna ett konto och när ditt konto är verifierat kan du logga in, göra en insättning och spela ditt spel val. Det finns gott om tillgängliga betalningssystemen som gör en insättning och uttag av pengar mycket lätt.

  • 📌 Har kasinot har en licens?

  • CasinoCasino är en juridisk och betrodd casino. Den har en licens att driva från Malta Gaming Authority, den brittiska Gambling Commission och Spelinspektionen, den svenska spelmyndigheten.

  • 📌 Vilka spel kan jag spela på CasinoCasino?

  • Många olika spel finns på kasinot från översta nivån leverantörer. Alla spel kan hittas på kasinots lobby och de skiljer sig något från land till land. Alla spel är sorterade i kategorier och du kan hitta olika spelautomater, video slots, jackpots, live-spel och bordsspel, bara för att nämna några.

  • 📌 Finns det några verktyg som finns för att hjälpa spelare att spela ansvarsfullt?

  • Det enda sättet att njuta av kasinospel är när du spelar på ett ansvarsfullt sätt. På CasinoCasino hittar du verktyg som hjälper spelare att spela ansvarsfullt. Alla spelare uppmanas att dra nytta av dessa verktyg. Det finns olika avsnitt där du kan ta reda på hur man kan begränsa dig själv. Det finns tidsgränser, insatsgränser, förlust gränser och insättningsgränser. Du kan också ställa timeout och själv utesluta dig från spel.

  • 📌 Är min spel övervakas?

  • Ja, varje spel övervakas för att skydda spelarna. Det finns ett helt team som ägnar sin tid åt att övervaka spelet och kontoaktivitet. Om det finns några frågor som laget kommer att kontakta spelaren.

  • 📌 kan jag ta en paus från spelandet?

  • Ja, är det tillåtet att ta en paus när du vill. Du kan aktivera timeout på ditt konto och du är bra att gå. Detta är en av de spelansvarsverktyg som du kan använda och ta en paus från spelandet. Det finns olika tidsramar du kan välja mellan. Du kan börja med att välja en 24-timmars timeout, sedan en vecka timeout, fyra veckor timeout eller sex veckor timeout. I timeout avsnittet kan du nå självuteslutnings avsnittet också. När du väljer själv uteslutande du inte kommer att kunna logga in på ditt konto. Om du behöver hjälp kan du kontakta kundtjänst och de kommer att guida dig genom processen.

  • 📌 Vad kan jag göra om jag utveckla spelproblem?

  • Det är vanligt att utveckla ett spelberoende och det första steget är att erkänna att du har ett. Du kan kontakta kundtjänst om du tror att du har ett spelproblem. Den supportteam hjälper dig att tillfälligt upphävande ditt konto eller i värsta fall kommer de att stänga kontot för dig permanent. Du bör också unfollow kasinot från sociala medier så att du inte kommer att frestas att spela.

  • 📌 vem du ska kontakta om jag hittar inte min fråga som anges i FAQ?

  • Du kan alltid kontakta kundtjänst om du har några frågor eller problem. Du kan skicka dem ett e-post eller starta en chatt. Vi råder dig att ta med så mycket information som möjligt, och de kommer att hjälpa dig så fort som möjligt.

  • 📌 vilka alternativ som finns tillgängliga för kontakt CasinoCasino?

  • Det finns olika sätt du kan komma i kontakt med personalen på kasinot. Du kan tala med en medlem i kasinot via telefon, bara ringa +356 2034 1581, men observera att internationella avgifter kan innebära. Ett annat sätt är att skicka dem ett e-post eller att starta en chatt från kasinot webbplats.

  • 📌 vilken tid på dagen kan jag kontakta kundtjänst?

  • Kundsupport är tillgänglig 24/7 under hela året. Du kan skicka ett e-postmeddelande när som helst och svarstiden är ett par timmar. För telefonsupport och chatt öppettiderna är 08:00 tills 01:00. Casino erbjuder stöd i ett par språk inklusive engelska, svenska, finska, tyska och norska.

  • 📌 Är chatt mobila vänliga?

  • Chatt är tillgänglig på alla enheter du använder för att spela på kasinot.

  • 📌 Hur man gör en insättning och vad som är minimibeloppet för insättningar?

  • När du loggar in på ditt konto kan du klicka på ’Spela nu’ eller ’insättning’. När du väljer alternativet insättning du kommer att tas till insättningssidan där du kan hitta olika insättningsmetoder och välj det som passar dig. De flesta insättningsmetoder kommer att kreditera pengarna på ditt konto nästan omedelbart. Minimibeloppet är $ 10 för en insättning, bara när du använder banköverföring Minsta insättning är $ 30.

  • 📌 Hur man gör ett uttag?

  • Det är enkelt och snabbt göra ett uttag på CasinoCasino. Välj en uttagsmetod som passar dig bäst. Tillbakadragandet metoden måste vara densamma som din insättningsmetod, eller så kan du välja en banköverföring. Uttagsförfrågningar behandlas inom 24 timmar under vardagar.

  • 📌 Finns det en avgift för insättningar och uttag?

  • På CasinoCasino kan du göra en insättning eller ett uttag utan att betala ytterligare avgifter. För att vara berättigad till kasinots gratis betaltjänst är spelarna uppmanas att avstå från att göra täta och små betalningar, eftersom dessa typer av betalningar kan vara ett föremål för behandling avgifter.

  • 📌 Varför kan jag inte ta ut mina pengar?

  • Det finns vissa fall där en spelare inte är i stånd att göra ett uttag.  Om det finns en aktiv bonus fortfarande pågår, måste du uppfylla insatskraven innan du kan göra ett uttag.  Om kassa inte kan stödja uttagsbegäran. Du kan endast göra ett uttag från kontanta medel och inte från din bonuspengar. Om din uttagsmetod inte matchar din insättningsmetod. När insättningsmetod finns inte på tillbakadragande sida så måste du välja överförings alternativet Bank. Om din begäran om tillbakadragande är mindre än den minsta tillåtna belopp. Med varje uttagsmetod finns ett minimibelopp som du kan begära, vilket tydligt framgår. Om du fortfarande har problem bör du kontakta kundtjänst.

  • 📌 Är det säkert att göra en betalning?

  • CasinoCasino har en toppmodern plattform som gör din upplevelse trygg och säker. De använder krypteringsteknik som skyddar dina personliga och finansiella detaljer.

  • 📌 Finns det systemkraven för spelarna?

  • Det finns ett par gamla spel som körs på flash, så du måste göra det för att kunna spela dessa spel. Annars är det kasinoplattform modern och det kan anpassas till alla enheter. De flesta webbläsare kommer att kunna stödja ditt spel och det finns också mobila versioner på många spel som kan spelas på din smartphone eller surfplatta.

  • 📌 Måste jag ladda ner programvaran?

  • Du behöver inte ladda ner mjukvaran för kasinot, kan du använda instant play.

  • 📌 Vad händer när jag förlorar internetuppkoppling medan du spelar ett spel?

  • CasinoCasino är förberedd för oväntade situationer som denna. De log och spela ditt spel och alla dina insatser. Så, när Internet är tillbaka och kör du kan gå tillbaka och fortsätta spela spelet. Spelet kommer att ladda på exakt samma ögonblick du förlorat anslutningen. Om du misslyckas med att avsluta spelet inom 30 dagar, kommer spelet leverantören göra det för dig och du kommer att få några vinster om det finns några.

  • 📌 Spelet frös efter att jag gjort en insats och jag kan inte se resultatet, vad kan jag göra?

  • Frågan kan fastställas genom att helt enkelt uppdatera sidan. När du har gjort det kommer du att kunna se resultatet och fortsätta att spela spelet. Om det inte hjälper kan du kontakta kundtjänst och de kommer att guida dig igenom. Det vore perfekt om du tar en skärmdump och dela den med kundsupport på det sättet de kommer att kunna snabbt lösa problemet.

  • 📌 Vad händer när ett spel inte kan laddas?

  • Ibland spelare har svårigheter lastning eller spelar ett spel. I fall som detta kan du prova ett par saker att åtgärda problemet. Du kan rensa dina cookies och cache. Du kan uppdatera den senaste versionen av webbläsaren. Du kan installera eller aktivera flash, om du försöker att spela äldre spel. Om du fortfarande har problem efter att du har provat alla de saker som nämns ovan, bör du kontakta kundsupport. De kommer definitivt att lösa problemet för dig.

  • 📌 Vad gör välkomstbonus erbjuda?

  • CasinoCasino är mycket generös mot varje ny spelare. De älskar att skämma bort sina nya kunder genom att fördubbla sin insättning. Kasinot erbjuder en 100% match bonus som går upp till € 100.

  • 📌 Finns det några regelbundna kampanjer på CasinoCasino?

  • CasinoCasino tar hand om sina stamkunder också. De erbjuder en exklusiv 10% cashback till sina lojala spelare. Det som är bra här är att det inte finns några omsättningskrav när det gäller pengar tillbaka. Du kommer att få riktiga pengar och du kan använda det på det sätt du vill ha det. Detta innebär att även om en dålig dag, förlorar du inte allt på CasinoCasino. Det är inte allt, när det gäller kampanjer. En gång i veckan vanliga spelare kan få Mystery Spin. Varje vecka kan du få ett mysterium antal fria spins på ett nytt spel.

  • 📌 Finns det några turneringar på CasinoCasino?

  • Varje månad spelare kan njuta av en ny turnering på CasinoCasino. För att vinna måste du följa reglerna, spela de inblandade spel och vara bättre än de andra spelarna. I slutet av varje tävling vinnarna kommer att få sina priser.

  • 📌 Är bonusbeloppet automatiskt till mitt konto?

  • Om du vinner på någon av tävlingarna på CasinoCasino kommer bonuspris överförs automatiskt till ditt konto. Pengar tillbaka tilldelas automatiskt också, men du måste aktivera det först. Andra bonusar som erbjuds av CasinoCasino måste aktiveras för första gången också. Aktiveringsprocessen är väldigt enkel. Du måste vara inloggad på ditt konto först. Sedan kan du gå till menyn till vänster och under fliken kontanter tillbaka, kan du aktivera pengar tillbaka och under fliken bonus du kan aktivera andra bonusar. Bonussystemet på detta casino är förmodligen en av de bästa som finns. När du gör en insättning, kommer medlen gå till din cash plånbok, och när du aktiverar en bonus medlen kommer att gå till din bonus plånbok. När du börjar spela dina satsningar kommer att tas från dina pengar plånboken först. Detta är bra eftersom om du förlorar, kan du fortsätta spela med bonuspengar, men om du vinner kan du avbryta bonusen. Detta innebär att det inte kommer att finnas några satsningskrav som du måste uppfylla.

  • 📌 Har bonusen har några satsningskrav på CasinoCasino?

  • Ja, det finns en 40 x omsättningskravet för varje bonus. Omsättningskrav måste uppfyllas inom 30 dagar. För diskussionens skull, låt oss säga att du kommer att göra en insättning på € 10, då måste du satsa € 400 inom 30 dagar. Du kan inte göra ett uttag innan du uppfyller satsningskraven. Det finns alltid en möjlighet att avbryta bonus, men det kommer att resultera i att du förlora bonusen.

  • 📌 Vilka spel kan jag spela med bonuspengar?

  • Du kan spela alla spel du vill med dina bonuspengar med undantag för levande kasinospel. Du måste komma ihåg att inte alla spel kommer att räknas på samma mot satsningskraven. De satsningar som du gör på slots räknas 100% till omsättningskraven. Följande spel är undantagna för satsningskrav men: Blood Suckers, Burning Desire, Dragon Island, Dead or Alive, Egyptian Heroes, Jackpot Jester 50k, Jungle Ande Jackpot Jester Wild Nudge, Kings of Chicago, Reel Steal, Retro Reels Extreme Heat, Loaded, Super Monopol pengar, Secret of the Stones, Simsalabim, Pyramid: Quest for odödlighet, 1429 unchartered Seas och önskan Mästaren.  

  • 📌 Är mina personuppgifter säkra?

  • Alla dina data hålls privat tack vare kasinot högsta krypteringsnivå. Alla dina personuppgifter sparas på säkra servrar som nås av betrodda medlemmar endast kasinot. Kasinot kommer aldrig att dela eller sälja dina personuppgifter till tredje part.

  • 📌 gör casino använder cookies?

  • Kasinot använder cookies för bara en sak, att fortsätta att förbättra kasinot. Dessa cookies kommer endast registrera information om din verksamhet. Du måste vara medveten om att andra tredje parts webbplatser som länkar till CasinoCasino i reklamsyfte kan också använda cookies.

  • 📌 Varför måste jag att ta min personliga information?

  • Om du vill dra full nytta av CasinoCasino då måste du inkludera din personliga information när du registrerar dig. Detta är ett sätt att bevisa att du är myndig att spela till exempel.

  • 8Betyg
    Online casino

    Kasinofakta

    Spel +
    Football BettingSlotsPunto BancoCaribbean StudTexas HoldemThree Card PokerBaccaratDream CatcherCasino HoldemRouletteBlackjack
    Kundtjänsttyper +
    Affiliate-program +
    Hämta bonus!
    8Betyg
    LänkarSpelberoendeDisclaimerAnsvarsfullt spelandeIntegritetspolicyAllmänna villkor
    Online Casino Rank är en oberoende online spelportal som levererar aktuell och korrekt information om världen av online-kasinon.
    © onlinecasinorank.se 2020