Online casino
onlinecasinorank.se
  • Casino per valuta
  • Nyheter
  • Casino per land
  • Bonusar
  • Casinospel
  • Insättningsalternativ
Genesis

Genesis Online casino recension 2020

Nytt kasino (2018) Mycket mobilvänligt
100% upp till 1000 krHämta bonus!

Från och med 1 Januari 2019 gäller följande; om kunden har accepterat en välkomstbonus på en av våra casinon så kommer inga andra bonusar att tilldelas på någon av våra övriga casinon. Föreskriften gäller både existerande och nyregistrerade konton hos Genesis Global Limited. Användarvillkor gäller.

8Betyg

Faq

Vi har samlat svaren på de vanligaste frågorna om Genesis Casino i vår FAQ.

📌 När förvänta mig free spins?

  • När du öppnar ett konto och gör en insättning får du den första omgången av 30 free spins inom 24 timmar.

  • 📌 Hur länge tillbakadragandet processen?

  • Det beror på vilken metod du använder för att göra ett uttag. Kasinot bearbetar uttag mellan 24 och 72 timmar.

  • 📌 Hur lång tid tar det att kontrollera ett konto?

  • När kasinot tar emot alla de dokument som krävs ditt konto kommer att kontrolleras mellan 48 och 72 timmar.

  • 📌 Vad händer när jag förlorar min internetuppkoppling när jag spelar live spel?

  • Om du förlorar Internet-anslutning när du spelar live bordsspel, kommer spelet att fortsätta som vanligt. Om du inte kan ansluta direkt, då din insats kommer att loggas som ’stå’, och detta innebär att vid den punkt där du inte tar någon ytterligare åtgärd. När du återfå din Internet-anslutning kan du kontrollera alla de satsningar som placerades i din spelhistorik.

  • 📌 kan jag be levande återförsäljare om jag har några frågor om mitt konto?

  • Den levande återförsäljare inte har tillgång till ditt konto och din personliga information. Du kan ställa frågor till dem om strategier i spelet du spelar, men inte om ditt konto. Om du har några frågor om ditt konto bör du kontakta kundsupport och du kan göra det via chatt, telefon eller e-post.

  • 📌 Ansvarsfullt spelande - Jag har ändrat mig om min själv utslagning. Kan jag avbryta den?

  • Om du är en spelare från Storbritannien kan du inte avbryta din själv utslagning, alla andra spelare kan. Du måste skriva en begäran inklusive så många detaljer som möjligt varför du vill öppna ditt konto. Du kommer att ha 7 dagar ångerperiod, vilket ger dig en chans att ompröva ditt beslut. Spelare från Storbritannien måste vänta på självuteslutningsperiod till slut innan de kan komma åt sina konton.

  • 📌 Ansvarsfullt spelande - Vad göra när självuteslutningsperiod slutar?

  • När självexkluderingsperioden har gått ut, kommer ditt konto åter öppnas automatiskt. Brittiska medborgare måste skicka en begäran att åter öppna sitt konto.

  • 📌 Ansvarsfullt spelande - Kan jag avsluta mitt konto permanent?

  • Om du vill permanent stänga ditt konto måste du kontakta kundtjänst på [email protected]

  • 📌 Ansvarsfullt spelande - Hur man registrera GAMSTOP?

  • När du vill registrera dig för GAMSTOP du behöver besöka www.gamstop.co.uk och ange några personliga detaljer som ditt namn, födelsedatum och e-postadress, bara för att nämna några. Du kommer att få ett e-post i en period av 24 timmar och när du gör din självuteslutningsperioden träder i kraft.

  • 📌 Ansvarsfullt spelande - Hur man själv utesluta från spelandet?

  • Om du tror att ditt spelande vana blir utom kontroll är det en god idé att sakta ner saker. Du kan stänga ditt konto under en period av 7 dagar upp minst fram till ett år. När du vill öppna kontot igen måste du vänta 7 dagar, vilket är en cool-off period. Spelare från Storbritannien kan ta en time-out period mellan 1 och 45 dagar eller själv att utesluta sig själva från spel under en period av 6 månader. Under självuteslutningsperioden kommer ditt konto inte återaktiveras under några omständigheter. Du kan inte logga in på ditt konto under denna period också. Vi råder dig att själv utesluta dig från andra konton med olika företag för ditt eget bästa. Du kan också installera programvara som förbjuder dig att få tillgång till någon spelsajt. Vi råder dig att kontakta kundtjänst innan du tar ytterligare steg.

  • 📌 Kan jag ändra mina felaktiga personuppgifter?

  • Det är tillåtet att ändra några personuppgifter om du tror att du har gjort ett misstag under registreringsprocessen. Du måste logga in på ditt konto och välj fliken profilen. Du kan inte ändra ditt namn, födelsedatum och hemland av säkerhetsskäl. Om du behöver ytterligare hjälp du behöver för att kontakta kundtjänst.

  • 📌 Vad göra om jag har glömt den e-postadress jag använde för att registrera för kasinot?

  • Om du har glömt din e-postadress som du använde första gången du är registrerad för kasinot måste du skicka ett mail till [email protected] och högt kvalificerat team på Genesis casino kommer att hjälpa dig.

  • 📌 Jag tror att jag redan har ett konto hos Genesis Casino. Hur kan jag kontrollera om det är sant?

  • Om du tror att du redan har ett konto hos Genesis Casino men minns inte de inloggningsuppgifter du behöver kontakta kundtjänst på [email protected] och laget kommer att kunna kontrollera och verifiera dina uppgifter. Genom att göra detta du undviker att ha ditt konto stängt.

  • 📌 Vad händer när man har problem på registreringssidan?

  • Merparten av tiden när du får ett felmeddelande i vissa fall kommer det att finnas en förklaring av vad du ska göra. Om du hittar ihållande problem när man försöker registrera för kasinot bör du kontakta kundtjänst och de kommer att hjälpa dig och hjälpa dig att slutföra registreringen.

  • 📌 Hur hittar jag min profilsida?

  • Det första du behöver göra är att logga in på ditt konto sedan gå till ’Mitt konto’ flik som kan hittas i det övre navigeringsfältet. Detta tar dig till din hemsida och därifrån kan du hitta på fliken Profil i sidomenyn.

  • 📌 Är det möjligt att ha fler än ett konto?

  • Varje användare är tillåtet att ha endast ett konto. Kasinot förbehåller sig rätten att ta bort dubbla konton.

  • 📌 Är det möjligt att kontrollera kontot och transaktionshistorik?

  • När du går till Mitt konto och du klickar på fliken Transaktioner kan du se din kontoaktivitet. Om du behöver ytterligare hjälp kan du kontakta kundtjänst.

  • 📌 Vem att fråga om jag har frågor om mitt konto?

  • Varje gång du har problem eller frågor kring ditt konto kan du kontakta kundtjänst via chatt, telefon eller e-post och de kommer gärna hjälpa dig.

  • 📌 Kan jag stänga av min prenumeration på nyhetsbrev och kampanjer?

  • Om du vill att inte få några nyhetsbrev från kasinot klicka på ’Avsluta’ -knappen som finns i slutet av varje e-post. Ett annat sätt att stänga av meddelanden är att uppdatera dina ’Mina Meddelanden’ inställningar och du kommer inte att få några meddelanden från Genesis Casino.

  • 📌 Är det möjligt att ändra e-postadressen?

  • Ja, kan du ändra din e-postadress när du vill och processen är mycket enkel. Du måste gå till ditt konto och hitta "Ändra e-postadress fliken och följ instruktionerna.

  • 📌 Jag tror att jag har spelproblem. Vem kan jag be om hjälp?

  • Onlinespel kan vara en rolig och lönsam verksamhet, men från tid till annan vissa spelare vilse i hela processen. De tror att de kan tjäna en inkomst från spel bara, eller de tror att de kan spela mer för att lämna tillbaka pengarna de har förlorat. Hur som helst är, bör frågan tas på allvar och om du tror att du har utvecklat en spelberoende bör du söka hjälp. Du bör kontakta kundtjänst och de kommer att guida dig genom de steg du bör ta och ta frågor i dina händer.

  • 📌 Hur se till att jag kommer att få e-post från Genesis Casino?

  • Detta är mycket enkelt och allt du behöver göra är att lägga GenesisCasino.com på leverantörens ’Safe Sender’ lista.

  • 📌 Jag gjorde ett misstag när jag delade mina personuppgifter vid registreringen. Vad ska jag göra?

  • När du upptäcker att några av de detaljer som du har delat med kasinot är felaktig bör du kontakta kasinot omedelbart. Du kan antingen skicka ett e-post på [email protected] eller via chatt. Stödmedel kommer att vara mer än glada att hjälpa dig.

  • 📌 Har Genesis Casino har alla nödvändiga tillstånd?

  •  Kasinot drivs av Genesis Global Limited och lyder under lagarna i Malta och regleras av Maltas Gaming Authority med licensnummer MGA / B2C / 314/2015. Kasinot är licensierat och reglerat av UK Gambling Commission med licensnummer 000-045235-R-324-169-008

  • 📌 Hur säkra är att skicka personliga dokument till kasinot?

  • Varje dokument casinot får förvaras i en säker miljö och är bara tillgänglig för ledande säkerhetspersonal.

  • 📌 Hur säkra är mina uppgifter och min verksamhet på Genesis Casino?

  • I det ögonblick du loggar in på kontot all din aktivitet skyddas med hjälp av standardkrypteringsteknik. Detta innebär att all din personliga information och all aktivitet på hemsidan hålls privat. Genesis Casino är globalt erkänd och ett av de viktigaste skälen till detta är att det ger en säker, ansvarsfull och säker spelmiljö.

  • 📌 Vad är BRP?

  • BRP eller allmän uppgiftsskyddsförordning styr hur företag använder din personliga information. Detta kan inkludera ditt namn, adress eller telefonnummer bara för att nämna några. Nedan har vi sammanställt hur detta kan påverka dig.

  • 📌 kan jag ha viss personlig information raderas?

  • All information som lagras i databasen under en fastställd period av 5 år kan inte ändras alls. Denna förordning sätts av förebyggande av penningtvätt och finansiering av terrorism föreskrifterna. Kom ihåg att all information kasinot har om dig kommer att förstöras när lagringstiden har löpt ut.

  • 📌 Varför kasinot behöver personlig information?

  • Kasinot är enligt lag skyldiga att förse dig med hög kvalitet. Kasinot kan bearbeta al de personuppgifter när du går med på att ge samma. För ytterligare information, rekommenderar vi att du kontrollera kasinots sekretesspolicy.

  • 📌 Hur lång tid tar det att göra en insättning?

  • De flesta av de insättningsmetoder finns på Genesis Casino är omedelbar. Det innebär att när du gör en insättning pengar kommer att överföras till ditt saldo inom några minuter. Vissa insättningsmetoder kan ta längre tid beroende på vilken leverantör du använder och ditt land.

  • 📌 Hur man gör en insättning?

  • Att göra en insättning är mycket enkel, du behöver bara hitta knappen deposition som är högst upp till höger på varje sida eller så kan du gå till sidan Mitt konto. Det finns olika insättningsmetoder tillgängliga och du måste välja det som passar dig bäst. Du måste komma ihåg att när du väljer insättningsmetod, måste du använda samma metod när du gör ett uttag. Genesis Casino erbjuder följande betalningsmetoder: Visa, Mastercard, Skrill, Neteller, Paysafe eller banköverföring. Om du stöter på några problem när du försöker göra en insättning bör du kontakta kundsupporten för ytterligare hjälp.

  • 📌 Jag har gjort en insättning men medlen är fortfarande inte på mitt saldo. Vad ska jag göra?

  • Det första du behöver göra är att kontrollera om pengarna dras från ditt kort eller konto. Om de var, bör du kontakta kundsupport och de kan spåra pengar och lösa problemet för dig. I vissa fall måste du skicka en kopia av transaktionen så att kunden agenter kan undersöka den med betalningsleverantören.

  • 📌 Hur säker är mina pengar på Genesis Casino?

  • Genesis Casino ger en säker och pålitlig miljö för sina spelare. All din information är krypterad tack vare SSL-anslutningar Kasinot använder. Detta innebär att endast personer som var avsedda att läsa informationen och ingen annan. De betalningsmetoder att kasinot användningsområden är PCI-kompatibel vilket innebär att dina kortuppgifter hanteras säkert. Top-notch-teknik används för att se till att din finansiella detaljerna är säkra från obehörig modifiering eller användning.

  • 📌 Vilken valuta kan jag använda för att göra en insättning på Genesis Casino?

  • Alla brittiska spelare måste använda GBP när de gör en insättning till sitt konto. Andra valutor som stöds på Genesis Casino är: USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW, UAH, INR. Du måste komma ihåg att när du länkar valuta till ditt konto när du registrerar dig för kasinot, samma valuta kan inte ändras i framtiden.

  • 📌 Jag har gjort en uttagsbegäran, men jag har ändrat mig. Kan jag avbryta den?

  • Ja, det är möjligt att avbryta uttagsbegäran. Du måste gå till Mitt konto och klickar på fliken Väntar uttag. Följ bara instruktionerna och du kan avbryta din uttagsbegäran på nolltid.

  • 📌 Jag har svårt att göra ett uttag. Vad är fel?

  • Det första du behöver göra är att kontrollera om all den information som du angav kasinot vid registrering är korrekt. Dessa är de vanligaste orsakerna till att tillbakadragande inte händer: · Du inte verifiera ditt konto. · Du försöker ta ut mer pengar än du har på ditt saldo · Din bankkontonummer är felaktigt · Du har en aktiv bonus som måste omsättas Om du kontrollerats och befunnits att all information är rätt då rekommenderar vi att du försöka öppna ditt konto i en annan webbläsare. Om problemet kvarstår det sista steget är att kontakta kundsupport och agenter kommer att försöka lösa problemet.

  • 📌 Finns det några avgifter inblandade för uttag?

  • Det finns en hanteringsavgift 2% inblandade när du gör ett uttag. Innan du bekräftar ditt uttag du kommer att underrättas om beloppet. Kom ihåg att genom att begära ett uttag du accepterar avgifter samt. Det finns vissa betalningssätt där mängden kan vara mindre än detta.

  • 📌 kan jag använda bonuspengarna på alla casinospel?

  • Vissa bonusar är begränsade till vissa spel, medan andra kan tillämpas på alla spel. Innan du får bonuspengar bör du kontrollera bonusvillkor först.

  • 📌 kan jag överlämna en bonus?

  • Ja, kan du ge upp en bonus innan du börjar spela. Du kan även överlämna en bonus när du har börjat spela och gjort en satsning. Du måste komma ihåg att om du väljer att göra det alla vinster kommer att vara överlämnandet också, och alla förluster kommer att dras från ditt riktiga pengar. För att göra det måste du gå till Mitt konto avsnittet sedan Balans och fliken Bonus och klicka på ’förlorar’ knappen under aktiva bonus.

  • 📌 Vad är satsningskraven för en bonus?

  • En bonus du får när du gör en insättning är bara extra pengar kasinot belönar dig med så att du kan spela längre och prova fler spel. Var och en av de bonusar som casinot har att erbjuda kommer med satsa krav som du måste uppfylla innan du kan göra ett uttag. Bonusar och gratis spins från Genesis Casino måste omsättas 40 gånger om inget annat anges. Du kan göra ett uttag innan du har satsat bonus, men det innebär att du kommer att förlora dina bonuspengar och alla vinster också.

  • 📌 Kan jag spela spel gratis?

  • Jo det kan du. Vissa spel kan spelas i demoversionen, medan andra inte kan. Detta är vanligtvis fallet med levande spel där alla bordsplatser är reserverade för att betala spelarna.

  • 📌 Hur aktiverar free spins?

  • Från tid till annan casino utmärkelser sina lojala spelare med några free spins att prova ett nytt spel. Aktivera free spins är mycket enkelt. Du behöver bara logga in på spelet och du får ett meddelande som visar antalet free spins du har beviljats.

  • 📌 Är kasinospel rättvisa och slumpmässiga?

  • Det faktum att casino erbjuder spel från välkända och pålitliga leverantörer säger allt. Alla spel har testats i en av världens mest erfarna och pålitliga speltestlaboratorier kallade Technical Systems Testing, som är en del av spel Laboratories International. Dessutom har spelen blivit godkänd av eCOGRA som är en internationellt ackrediterad testning med säte i London. Detta innebär att slumpgenerator 100% säker och opartisk.

  • 📌 Vilka programvaruleverantörer kan hittas på Genesis Casino?

  • På Genesis Casino kan du hitta spel av några av de bästa programvaruleverantörer någonsin inklusive NetEnt, Microgaming, Quickspin, NYX Interactive, Play n`Go och Evolution.

  • 📌 Vad händer när jag förlorar internetuppkoppling medan du spelar ett spel?

  • Ingenting händer när du förlorar anslutningen. Spelet du spelar pausas och när du återfå anslutning du kommer att fortsätta där du slutade i första hand. Du kommer aldrig att förlora dina pengar på grund av frånkoppling.

  • 📌 Jag har problem med att logga in på mitt konto?

  • Du är förmodligen använder fel inloggningsuppgifter eller kanske Caps Lock är aktiverat på tangentbordet. Om du har glömt ditt lösenord kan du försöka återställa den med Glömt lösenord länken under hjälpmenyn. Om problemet kvarstår då rekommenderar vi att du kontakta kundtjänst för ytterligare hjälp.

  • 8Betyg
    Online casino

    Kasinofakta

    Spel +
    BaccaratBingoBlackjackDragon TigerPai GowPokerRouletteSlotsThree Card PokerVideo Poker
    Kundtjänsttyper +
    Affiliate-program +
    Hämta bonus!

    18+ | Spela ansvarsfullt | www.stodlinjen.se | Regler & Villkor gäller

    8Betyg
    GenesisBonus100% upp till 1000 krSpela nu

    18+ | Spela ansvarsfullt | www.stodlinjen.se | Regler & Villkor gäller

    LänkarSpelberoendeDisclaimerAnsvarsfullt spelandeIntegritetspolicyAllmänna villkor
    Online Casino Rank är en oberoende online spelportal som levererar aktuell och korrekt information om världen av online-kasinon.
    © onlinecasinorank.se 2020