Online casino
onlinecasinorank.se
  • Casino per valuta
  • Nyheter
  • Casino per land
  • Bonusar
  • Casinospel
  • Insättningsalternativ
Gratorama

Gratorama Online casino recension 2020

Skrap lotter
$ 200Hämta bonus!
8Betyg

Faq

Vi har samlat svar på de vanligaste frågorna om Gratorama i vår FAQ.

📌 Hur kan jag aktivera cookies?

  • Varje kasino använder cookies för att hjälpa dem att ge dig bättre service genom att anpassa ditt besök. Cookies används inte för att lagra din personliga information. Kasinot använder cookies för att hålla reda på ditt inloggningstillstånd precis som en försiktighetsåtgärd för att skydda din integritet. Så här kan du aktivera cookies beroende på webbläsaren du använder. Om du använder Internet Explorer 8.x ska du göra följande:

    • Klicka på verktygsmenyn
    • Välj internetalternativ i menyn
    • Klicka på fliken Sekretess
    • Klicka på knappen Standard
    • Flytta reglaget så att det är på en av nivåerna under Medium High
    • Klicka på OK för att spara ändringar

    Om du använder Internet Explorer 6.x och 7.x ska du göra följande:

    • Klicka på Verktyg längst upp i fönstret
    • Välj Internetalternativ
    • Klicka på fliken Sekretess
    • Klicka på knappen Avancerad, som ska vara i mitten av skärmen Sekretessflik
    • Markera "Åsidosätt automatisk hantering av kakor"
    • Acceptera cookies från första och tredje part
    • Markera "Tillåt alltid sessionskakor"
    • Klicka på OK och starta om din webbläsare

    Om du använder Mozilla Firefox bör du göra följande:

    • Välj Verktyg / Alternativ på huvudmenyn
    • Välj integritet från vänsterpanelen
    • Utöka Cookies-alternativen till höger
    • Välj "Aktivera kakor"
    • Välj "Endast för den ursprungliga webbplatsen"

    Om du använder Opera 7+ bör du göra följande:

    • Välj Inställningar på Arkiv-menyn
    • Klicka på sekretesskategorin
    • Markera Aktivera kakor
    • Välj "Acceptera alla cookies automatiskt" från listrutan

    Om du använder Safari bör du göra följande:

    • Välj Inställningar på Safari-menyn
    • Klicka på säkerhetsikonen
    • I markeringsrutan "Acceptera kakor" väljer du alltid eller endast från webbplatser du navigerar till
  • 📌 Vad händer om jag kopplas bort medan jag fortfarande spelar?

  • Casinos system är utformat på ett sätt som skyddar spelare från oberättigade förluster. Om du placerar en insats och du trycker på Spela nu men upplever ett tekniskt fel spelas omgången automatiskt av systemet. När du återupptar internetanslutningen kan du logga in på ditt konto och se resultatet av din insats när du klickar på knappen 'Spelhistorik'.

  • 📌 Jag kan inte ange symbolen "i" i e-postfältet. Vad ska jag göra?

  • När du vill använda @ -tecknet måste du använda en viss tangentkombination beroende på ditt tangentbordsspråk.

    • Om du har ett amerikanskt tangentbord, tryck på 'Skift' och sedan på '2'.
    • Om du har ett fransk tangentbord trycker du på 'AltGr' som är den högra Alt-tangenten och sedan '0'
    • Om du har ett UK-tangentbord måste du trycka på 'Skift' och sedan “(citat)
    • Om du har ett tyskt tangentbord måste du trycka på 'AltGr', som är den högra Alt-tangenten och sedan på 'Q'.
  • 📌 Jag får hela tiden ett meddelande om att användarnamnet redan finns. Vad ska jag göra?

  • När du försöker skapa ett konto och fortsätter att få meddelandet att användarnamnet redan finns är det mycket möjligt att någon annan klient använde samma användarnamn först. Så du bör försöka ange ett annat användarnamn. Det finns en annan möjlighet också, kanske du redan har skapat ett konto och inte kommer ihåg rätt lösenord för att logga in. Om så är fallet bör du försöka återställa ditt lösenord.

  • 📌 Jag kommer inte ihåg mina inloggningsuppgifter. Vad ska jag göra?

  • Det är möjligt att återställa ditt användarnamn och lösenord. För att göra det måste du kontakta kundsupport och de kommer att vägleda dig genom processen.

    Jag får hela tiden ett meddelande "Ogiltigt användarnamn och lösenord". Vad ska jag göra? Om du får detta meddelande är det mycket möjligt att du försöker logga in på ditt konto med felaktigt användarnamn och lösenord. Det är ett par saker du behöver göra i fall som detta:

    • Kontrollera om Caps-låsläget är på eller om du använder ett annat språk på tangentbordet.
    • Kontrollera om du fortfarande har e-postmeddelandet från kasinot med ditt användarnamn och lösenord och försök att använda alternativet kopiera och klistra in.
    • Gå till avsnittet "Glömt lösenord" och skicka ett nytt lösenord till dig. Om problemet fortfarande kvarstår efter att du har gjort allt som nämns ovan bör du kontakta kundsupport och låta agenterna undersöka vad som händer med ditt konto.
  • 📌 Kan jag avbryta mitt uttag och returnera pengar till mitt konto?

  • Ja, det är möjligt att avbryta ditt uttag medan status fortfarande är i väntan. Om statusen är godkänd eller avbruten är det ingenting du kan göra.

  • 📌 Hur får jag Gratoramas reklammeddelanden?

  • Du måste först lägga till [email protected] i din adressbok eller listan över säkra avsändare. Anledningen till detta är att vissa Internetleverantörer blockerar e-postmeddelanden från avsändare vars e-postadresser inte finns i mottagarens lista. För att göra det måste du följa dessa steg: För Live / Hotmail / MSN gör du följande saker:

    • Logga in på din e-post och klicka på Alternativ längst upp till höger på skärmen. En rullgardinsmeny visas och du bör klicka på 'Fler alternativ'.
    • Klicka på "Säkra och blockerade avsändare" under avsnittet "Skräppost".
    • Klicka på "Safe Senders" och skriv [email protected] i avsändaren eller domänen för att markera som safe "och klicka på" add to list " Om du använder Microsoft Outlook ska du göra följande:
    • Klicka på "File" -menyn högst upp på skärmen och klicka sedan på "New" och "Contact".
    • Skriv in [email protected] i e-postrutan och "Spara och stäng" Om du använder Mozilla Thunderbird bör du göra följande:
    • Klicka på "File" -menyn och klicka sedan på "New" och "Address Book Card"
    • Skriv [email protected] i e-postrutan och klicka på Ok. Om du använder Gmail ska du göra följande:
    • Klicka på Kontakter på vänster sida av valfri sida.
    • Klicka på knappen Ny kontakt i det övre vänstra hörnet av kontakthanteraren.
    • Skriv in [email protected] i e-postrutan och klicka på Spara. Om du använder Yahoo Mail den klassiska versionen, bör du göra följande:
    • Gå till någon Gratorama-e-post.
    • Klicka på länken "Lägg till adressbok"
    • Skriv in [email protected] Om du använder Yahoo Mail den nyare versionen, bör du göra följande:
    • Klicka på länken Lägg till bredvid 'Kontakter'
    • Ett litet fönster visas där du behöver skriva in [email protected] i rutan "e-post".
    • Klicka på "Spara"

    Om du använder AOL bör du göra följande:

    • Klicka på "Kontakter" i den vänstra fältet
    • Klicka på "Ny" bredvid sökrutan högst upp och klicka på "Ny kontakt"
    • Skriv in [email protected] i rutan "E-post 1".
  • 📌 Är det möjligt att ändra min e-postadress?

  • Ja, du kan uppdatera din nya e-postadress mycket enkelt. Välj Ändra e-post från menyn och skriv in följande information:

    • Nuvarande lösenord
    • Ny Email Adress
    • Bekräfta ny e-postadress
    • Klicka på Ändra När du har fyllt i all information ser du ett meddelande 'E-post har ändrats'. Om du inte får e-postmeddelandet bör du kontrollera din skräppostmapp.
  • 📌 Är det möjligt att ändra mitt lösenord?

  • Ja, du kan ändra ditt lösenord när du vill. I själva verket rekommenderar vi att du ändrar ditt lösenord då och då bara för din egen säkerhet. Välj Ändra lösenord på menyn och skriv in följande information:

    • Ditt gamla lösenord
    • Ditt nya lösenord
    • Bekräfta nytt lösenord
    • Klicka på Ändra När du fyller i all information ska du få ett meddelande 'Lösenord har ändrats'
  • 📌 Hur kan jag chatta med support?

  • Varje gång du vill prata med kundagenterna måste du klicka på 'Chat' -knappen så ser du ett chattfönster öppnas. Om det inte öppnas måste du se till att din popup-blockerare inte blockerar den. Den goda nyheten är att du fortfarande kan fortsätta spela medan du samtalar med en supportrepresentant. Om de av någon anledning är upptagna med att prata med andra klienter kan du lämna ditt e-postmeddelande eller telefonnummer och de kommer att kontakta dig så snart som möjligt.

  • 📌 Hur kan jag göra anspråk på bonusen på 7 $ utan insättning?

  • Bonusen utan insättning är tillgänglig första gången du registrerar dig för ett konto hos Gratorama.

  • 📌 Vad är "Comp Points"?

  • Komp poäng är bara en liten belöning som du får från kasinot varje gång du spelar. För varje $ 10 du satsar får du 1 komp poäng och det är inte viktigt om du spelar med bonuspengar eller dina riktiga pengar. När du skaffar dig 100 komp poäng löser du in dem vid kassan och du kan senare använda dem för att satsa på alla spel.

  • 📌 Vad används Autoplay för?

  • Under knappen Spela nu ser du Auto-knappen och när du klickar på den öppnar du Autoplay-rutan. Här kan du välja antalet spel du vill spela genom att klicka på en av knapparna och systemet börjar spela när du klickar på ett nummer. Du kan stoppa autoplay när du vill och du behöver inte vänta tills det är slut. Klicka bara på "Stopp" -knappen så kommer autoplayen att stanna efter spelets slut. Autoplay-funktionen har också några avancerade inställningar. När du använder de avancerade inställningarna instruerar du spelet att stoppa i en av följande situationer:

    • "Vilket spel som vunns" - Om du väljer det här alternativet kommer spelet att sluta när du vinner, oavsett om priset vann.
    • "Enkel vinst överstiger" - Om du väljer det här alternativet kommer autoplayen att stoppas när du vinner ett pris som är högre än ett visst belopp. Du är den som bestämmer det beloppet i förväg.
    • 'Balans minskade med' - Om du väljer det här alternativet kommer autoplayet att stoppas om ditt saldo minskar med ett visst belopp. Det är du som bestämmer beloppet.
    • 'Balans ökat med' - Om du väljer det här alternativet kommer autoplayet att stanna om ditt saldo ökar med ett visst belopp. Du är den som kommer att bestämma det beloppet.
  • 📌 Kan jag hitta alla insättningar som jag har gjort tidigare?

  • Ja, du kan kontrollera alla insättningar du gjort genom transaktionshistoriken.

  • 📌 Kan jag kontrollera statusen för mitt uttag?

  • Ja, du kan kontrollera statusen för din uttagningsbegäran genom transaktionshistoriken. Om statusen för din utträde fortfarande är "Väntar" kan du avbryta utträdet om du vill.

  • 📌 Hur behåller kasinot mina dokument när jag laddar upp dem?

  • Det finns inget att oroa sig här. När kasinot har tagit emot dina dokument lagras de elektroniskt i en säker miljö med begränsad åtkomst.

  • 📌 Hur kan jag skicka dokument till kasinot?

  • Du kan skicka alla nödvändiga dokument på följande e-postadress: [email protected] Vi rekommenderar att du skickar kopior av hög kvalitet så att kasinot kan verifiera dina uppgifter utan onödiga förseningar.

  • 📌 Vilka typer av dokument behöver jag skicka?

  • Kasinot kan kräva att du skickar några eller alla av följande dokument:

    • Kopia av ett foto-ID - Detta inkluderar en kopia av ditt pass, körkort eller ditt nationella ID-kort. När du skickar en kopia, se till att alla detaljer är synliga i dokumentet.
    • Kopia av ditt kreditkort - Du måste skicka en kopia av fram- och baksidan av det kreditkort du använde för att betala. För din egen säkerhet rekommenderar vi att du blockerar de åtta mellannumren på kortets framsida och den 3-siffriga säkerhetskoden på kortets baksida.
    • Bevis på adress - För att skicka bevis på din adress kan du skicka en kopia av en verktygsräkning eller ett kreditkortsöverskrift. Detta bör vara ett nyligen dokument där ditt namn och adress ingår. Om du skickar ett kreditkortsöverskridande, rekommenderar vi att du blockerar de åtta mellannumren på kreditkortet.
  • 8Betyg
    Online casino

    Kasinofakta

    Spel +
    ScratchcardsSlots
    Spelutvecklare +
    Licenser +
    Kundtjänsttyper +
    Affiliate-program +
    Hämta bonus!
    8Betyg
    LänkarSpelberoendeDisclaimerAnsvarsfullt spelandeIntegritetspolicyAllmänna villkor
    Online Casino Rank är en oberoende online spelportal som levererar aktuell och korrekt information om världen av online-kasinon.
    © onlinecasinorank.se 2020