Leo Vegas Kasinorecension - Faq

Leo VegasResponsible Gambling
CASINORANK
8.11/10
BonusVälkomstbonus 100% upp till SEK 2,000 + 50 Gratissnurr på Gold Blitz
"King of Mobile"
Live Casino i världsklass
Swish & BankID
Betrodd
Verifierad
Säker
"King of Mobile"
Live Casino i världsklass
Swish & BankID
Leo Vegas is not available in your country. Please try:
Faq

Faq

Här är listan över alla vanliga frågor som Leo Vegas-spelare ställer till casinot.

Hur vet jag om mina dokument har verifierats?

När du har skickat dokumenten som hjälper dig att verifiera ditt konto kommer kasinot att skicka en bekräftelse till din registrerade e-postadress. Om dokumenten inte uppfyller deras krav kommer de att meddela dig igen via e-post, och du kan skicka relevanta dokument och påskynda verifieringsprocessen.

Behöver jag verifiera mina betalningsmetoder?

Ja, du måste verifiera din betalningsmetod för att bevisa att du är ägaren till kreditkortet eller bankkontot. Kasinot kan kräva att du skickar ett foto av den insättningsmetod du har använt.

Om du använder ett kreditkort för att göra en insättning måste du skicka ett foto av ditt kreditkort. På bilden måste de första 6 och sista 4 siffrorna vara synliga. Du bör täcka de andra siffrorna av säkerhetsskäl. När du skickar en bild, tänk på att alla 4 hörnen måste vara synliga.

Om du använder en e-plånbok kan du verifiera din betalningsmetod genom att ladda upp en skärmdump som visar din e-post, kontonummer och ditt namn och företagets logotyp.

Om du använder ditt bankkonto för att sätta in och ta ut pengar från ditt kasinokonto måste du skicka ett kontoutdrag eller en skärmdump från ditt onlinebankkonto. Skärmdumpen måste också innehålla de sista 6 siffrorna i ditt bankkontonummer och bankens logotyp.

Vilken typ av dokument behöver jag skicka för att verifiera min identitet?

För att verifiera din identitet måste du skicka en fotolegitimation som anger din födelseort. Du måste skicka ett foto av ditt ID där alla fyra hörnen är synliga och bilderna är tydliga.

För att verifiera din adress måste du skicka en elräkning som inte är äldre än 3 månader. Du kan ta en skärmdump om du har onlinefakturor, eller så kan du ta ett foto av dokumentet och ladda upp det. När du skickar ett dokument måste följande saker vara synliga:

  • Ditt namn
  • Din adress
  • Utgivningsdatum
  • F√∂retagets namn/logotyp

Hur laddar jag upp mina dokument?

Du måste logga in på ditt konto för att ladda upp dina dokument. Gå bara till "Mitt konto" och "Kontoverifiering". Om det här är första gången du laddar upp dokument på webbplatsen kan du kolla videon om hur du laddar upp dina dokument snabbt och enkelt.

När ska man skicka dokument för verifiering?

Casinot brukar begära ut dokument innan du gör ditt första uttag. Det är också möjligt att kasinot kommer att begära vissa dokument i olika skeden av tiden.

Hur lång tid tar det för kasinot att verifiera mitt konto?

När dina dokument har verifierats och godkänts får du ett bekräftelsemail. Om du behöver skicka olika dokument kommer casinot att skicka ett e-postmeddelande för att informera dig. Å andra sidan, om du har några frågor kan du kontakta kundsupport så hjälper de dig gärna.

Kan jag använda min väns kort för att sätta in?

Du kan bara använda ett kreditkort som tillhör dig eftersom kasinot inte tillåter insättningar till ditt konto med pengar som inte kommer från din betalningsmetod.

Vilka betalningsmetoder kan jag använda för att sätta in och ta ut pengar på Leo Vegas?

Du kan använda följande metoder när du vill sätta in pengar på Leo Vegas:
  • VISA
  • Tillf√∂rlitligt
  • Neteller
  • Skrill
  • Paysafecard

Vad är det lägsta insättningsbeloppet på Leo Vegas?

Minsta summan du behöver sätta in om du vill spela för riktiga pengar på Leo Vegas är $10.

Hur gör man ett uttag?

Att göra ett uttag är väldigt enkelt men det här är första gången du gör det, vi är här för att hjälpa dig. Du måste gå till sidan Uttag och välja den metod du har använt tidigare för att göra ett uttag. Ange det belopp du vill ta ut och följ de enkla stegen. Vi vill påpeka en gång till, att du måste verifiera ditt konto för att göra ett uttag av dina vinster.

Varför kan jag inte göra ett uttag?

Det minsta beloppet du kan ta ut är $10, och du kan inte ta ut mindre än så. En annan viktig sak att komma ihåg är att du måste uppfylla omsättningskraven för om du har en aktiv bonus kommer du inte att kunna göra ett uttag.

Kan jag avbryta mitt uttag?

När du begär ett uttag kommer dina pengar att vara vilande under en viss period. I de flesta fall är den väntande perioden 24 timmar, och under denna tid kan du begära ett uttag. För att göra det, gå bara till Uttag och klicka på "Avbryt uttag". Detta tar dig till saldosidan där du kan hitta det väntande uttaget och du kan klicka på "Använd pengar" för att avbryta uttaget. Om pengarna har skickats till dig kommer du inte att kunna avbryta uttaget längre.

Jag har inte fått mina vinster i sin helhet. Varför är det så?

Ibland inkluderar vissa betalningsmetoder avgifter. Så innan du gör ett uttag kontrollera om det är fallet med den betalningsmetod du använder.

Kan jag lägga till eller ta bort ett kort från mitt konto?

När du sätter in med ett nytt kort läggs samma till automatiskt och sparas som din föredragna betalningsmetod. När du vill ta bort ett kort från ditt konto måste du göra följande:
  • Logga in p√• ditt konto och v√§lj Betalningsmetoder.
  • Varje kort har en "ta bort"-knapp bredvid sig. Klicka p√• det som finns bredvid det o√∂nskade kortet.
  • Bekr√§fta din √•tg√§rd.

Var kan jag hitta erbjudanden och bonusar?

På ditt konto finns en 'Mina erbjudanden'-sida där du kan se alla erbjudanden och bonusar som är tillgängliga för dig.

Måste jag acceptera erbjudandena och bonusarna?

Det är upp till dig om du vill acceptera ett givet erbjudande eller inte. Du kan antingen tacka nej till erbjudandet eller bara ignorera kortet och det försvinner när det har gått ut.

Jag fick gratissnurr men de visas fortfarande inte. Varför är det så?

Ibland kan det ta lite tid innan gratissnurren dyker upp i spelautomaten. I det här fallet bör du vänta några minuter och kontrollera igen.

Kan jag ta ut vinsterna från mina gratissnurr?

I de flesta fall kommer free spins-kampanjen med några omsättningskrav som du måste uppfylla innan du gör ett uttag. Kom ihåg att gratissnurr måste användas inom 72 timmar efter att du hämtat dem.

Kan jag begränsa min åtkomst till hasardspelsajter?

Ja, om du tror att du har ett spelproblem rekommenderar Leo Vegas olika verktyg du kan använda för att hjälpa dig. Det finns två olika blockeringsverktyg du kan installera på din enhet och de kommer att begränsa din åtkomst till spelsajter och filtrera meddelanden som du brukade få från kasinon. Gamban och Betfilter är sådana produkter som visat sig vara till stor hjälp för spelare.

Kan jag stänga mitt konto på Leo Vegas?

Om du tror att du håller på att utveckla spelberoende rekommenderar vi att du tar en paus från spelandet. Om du tror att ditt spelande håller på att gå dig ur händerna bör du överväga att permanent stänga ditt konto. För att göra det, följ dessa enkla steg:
  • G√• till din profil och klicka p√• "Sj√§lvexkludering".
  • Klicka p√• fliken "Permanent" och klicka sedan p√• knappen "St√§ng permanent".

Kan jag ändra mina gränser?

Ja, du kan alltid ändra gränserna du anger för ditt konto. Men tänk på att varje gång du vill höja gränsen måste du vänta i 24 timmar. Om du vill ändra gränserna för ditt konto men du är osäker på hur du gör det kan du alltid kontakta kundsupport så hjälper de dig gärna.

Kan jag avbryta mitt spel?

När du väl har lagt ett vad är det omöjligt att avbryta det. Av den anledningen vill vi att du ska vara försiktig innan du lägger ett vad.

Jag kan inte hitta mitt favoritspel på Leo Vegas. Varför är det så?

Ditt favoritspel kan ha tagits bort från leverantören. Men det finns inget att oroa sig för här. Hos Leo Vegas kan du hitta massor av olika spel att utforska, och vi är säkra på att du kommer att hitta ett nytt favoritspel ganska snart.

Vad är live casinospel?

Live Casino är den senaste trenden inom onlinespel, och live casinospel streamas från antingen en studio eller ett landbaserat casino. Varje spel leds av en live dealer för att göra upplevelsen ännu mer realistisk. Detta låter dig ställa frågor om regler och strategier.

Kan jag ändra mitt smeknamn?

Ja, om du ändrar dig om ditt smeknamn kan du ändra det. För att göra det måste du kontakta Leo Vegas kundsupportteam så guidar de dig genom processen.

Vad händer med min insats om jag tappar anslutningen?

Om det råkar tappa anslutningen medan du spelar, kommer insatsen du har lagt att äga rum och du kan se resultatet när du ansluter igen.